IKIMOKYKLINIO IR (AR) PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMAS VYKDANČIOS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO ATASKAITA
Mokyklos pavadinimas: Kauno lopšelis-darželis „Aušrinė“
Mokyklos adresas: Baltų pr. 49 Kaunas, +370 37 377528 info@ausrine.lt
Įsivertinimo pobūdis: (visuminis, teminis): visuminis
Įsivertinimo mokykloje data (pradžia – pabaiga): nuo 2024-11-04 iki 2024-12-20
Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė: Darbo grupė patvirtinta 2024-10-31 d. direktoriaus įsakymu V-69. Darbo grupės vadovė Vaida Daugirdė, nariai- Irena Puodžiukaitienė, Dovilė Smilgaitytė, Svetlana Jonikienė, Kristina Petruitytė.
Veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkti instrumentai: naudota el. sistemos „Mūsų darželio“ online parengti vertinimo klausimynai mokytojams ir tėvams (IPU mokyklų visuminio įsivertinimo klausimynas mokytojams ir IPU mokyklų visuminio įsivertinimo klausimynas tėvams). Ugdytinių nuomonei atskleisti buvo naudoti vaikų piešiniai, fotografijos, filmuota medžiaga, interviu.
Mokyklos veiklos kokybė buvo įsivertinama šiose srityse: visose septyniose srityse.
Mokyklos atskirų vertinimo sričių ir veiklos kokybės lygio apibūdinimai:
3 lygis (išskirtinė praktika) – veiklos kokybė labai gera, t. y. vertinamų rodiklių raiška aiški, nuosekli, ryški.
2 lygis (veiksminga praktika) – veiklos kokybė gera, t. y. nustatyta vertinamų rodiklių raiška, bet ji dar turėtų būti tobulinama apimtimi, kokybe.
1 lygis (gera pradžia) – veiklos kokybė minimali, t. y. vertinimų rodiklių yra nežymi (tik pavieniai ženklai, pasireiškė tik tam tikroje situacijoje), veiklos kokybė turi būti tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.
0 lygis (neatitinka vertinimo kriterijų) – veiklos kokybė nepriimtina, t. y. nenustatyta vertinimo aspekto raiška arba ji yra neigiama, veiklos kokybė yra nepakankama ir turi būti iš esmės tobulinama, kad užtikrintų vaikų poreikius.
Mokyklos vertinimo sričių įsivertinimai ir jų pagrindimas
1.1. Vaikų psichologinis ir fizinis saugumas – 3lygis
1.2. Mokytojo sąveika su vaikais – 3 lygis
1.3. Vaikų tarpusavio sąveika – 3 lygis
1.4. Lygios galimybės visiems vaikams ugdytis ir tobulėti – 3 lygis
2.1. Spontaniška vaiko inicijuota veikla (aš pats) – 2 lygis
2.2. Patirtinė vaiko veikla – 3 lygis
2.3. Žaidimas – 2 lygis
3.1. Fizinė aplinka – 2 lygis
3.2. Socialinė-emocinė aplinka – 3 lygis
3.3. Pažintinė aplinka – 2lygis
4.1. Ugdymo strategijos, padedančios vaiko asmenybinei raidai – 3lygis
4.2. Ugdymo strategijos, skatinančios vaiko mokymosi procesą – 3 lygis
4.3. Ugdymo strategijos, palaikančios žaidimą, kaip pagrindinę vaiko veiklą – 3 lygis
5.1. Pasiekimų vertinimas – 3 lygis
5.2. Ugdymo planavimas – 3 lygis
6.1. Šeimos kultūros pažinimas – 3 lygis
6.2. Partnerystė su šeima – 3 lygis
7.1. Mokyklos veiklos vadyba – 3 lygis
7.2. Nuolatinis profesinis tobulėjimas – 2 lygis
7.3. Lyderystė mokymuisi – 3 lygis
7.4. Mokyklos savivalda – 3 lygis
Bendras mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo apibendrinimas pagal sritis
Sritis | Kokybės lygis |
1. Vaiko gerovė | 3 |
2. Ugdymasis | 2 |
3. Ugdymo(si) aplinka | 2 |
4. Ugdymo strategijos | 3 |
5. Pasiekimų vertinimas ir ugdymo planavimas | 3 |
6. Bendradarbiavimas su vaikų šeimomis | 3 |
7. Besimokančios organizacijos kultūra | 3 |
Pagal įsivertinimo rezultatus yra priimtas nutarimas parengti mokyklos veiklos kokybės tobulinimo planą.
2025-01-07
Apklausa dėl ugdymo kokybės ataskaita 2021 m. Peržiūrėti dokumentą
Vartotojų pasitenkinimo viešosiomis paslaugomis tyrimo ataskaita 2013 m. Peržiūrėti dokumentą